شمارنده های اجاره ای سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرهای اتومبیل به مقصد (یا یک طرفه) به طور متوسط اجاه خودرو  ​​(هر دو در زمان و فاصله) در مقایسه با سفرهای متقاطع دور سفر کمتر است. به عنوان مثال، نقطه به نقطه ممکن است ترجیح داده شود اگر شما شاهد یک عملکرد شبانه در مرکز شهر هستید، جایی که منطقی است که یک سفر یک طرفه را در مرکز شهر بیابید و قبل از نمایش، ماشین را رها کنید.

برای سفر بازگشت، شما می توانید یک تاکسی اجاره ماشین یا حمل و نقل عمومی بگیرید یا شما می توانید یکی دیگر از ماشین های مشترک به صورت یک طرفه را رزرو کنید – به جای پرداخت هزینه برای پارکینگ و نرخ ساعتی خودرو در مورد خودرو در زمان نمایش.

بخش عمده ای از موفقیت سیستم در مورد اتومبیل، بستگی به پارکینگ دارد. برای اینکه ماشین مفید باشد، باید به راحتی در آن قرار گیرد، بنابراین ماشین در حین کار با کاربر، می خواهد آن را رانندگی کند. بر خلاف اجاره های روزانه، اپراتورهای ماشین مجاز باید دارای یک شبکه توزیع شده از نقاط پارکینگ در یک منطقه خدماتی باشند که در آن تقاضای مشتری حضور داشته باشد.

ما این دیدگاه را مطرح می کنیم که به اشتراک گذاری ماشین ها رنت ماشین و اجاره اتومبیل بخشی از “نمونه کارها از گزینه های تحرک” است که جایگزین مناسب برای ماشین خصوصی در محیط های شهری است.

هنگامی که یک ناوگان وسیله نقلیه فعال با تکنولوژی می تواند برای تامین نیازهای تحرک شهروندان شهری – و مالکیت ماشین شخصی حتی کمی کاهش یابد – تقاضا برای دسترسی کوتاه مدت به اجاره اتومبیل و به اشتراک گذاری خودرو افزایش می یابد. شرکت های اجاره خودرو باید موقعیت خود را برای استفاده از فرصت هایی که این روند وجود دارد، قرار دهند.

اندازه بازار بازار خودرو در حال حاضر نسبتا کوچک است، اما پتانسیل فن آوری کرایه ماشین ، اولویت مصرف کنندگان و تغییر محیط شهری باعث می شود که آینده برای خودروهای به اشتراک گذاشته شده فرصتی برای تمرکز بر روی آن باشد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: